X
تبلیغات
رایتل

بیانیه ماموریت شرکت خدمات ارج
شرکت خدمات ارج به ارایه خدمات پس از فروش به کلیه خریداران محصولات ارج در سراسرکشور اشتغال دارد. این شرکت برای افزایش اطمینان خریداران به محصولات ارج و حصول رضایت وخشنودی ایشان به ارایه خدمات متنوع،با بهترین کیفیت ودر کوتاهترین زمان می پردازد. شرکت خدمات ارج به پشتوانه نیروهای خلاق،کارآمد وپرتلاش، خدمات خود را از طریق شبکه گسترده نمایندگان مجاز در سراسر کشور عرضه می نماید وتلاش می کند با شریک نمودن تامین کنندگان ونمایندگان در فرآیند ایجاد ارزش،رضایت واطمینان خاطر آنان را فراهم آورد.

چشم اندار شرکت خدمات ارج :
پیشرو بودن در ارایه بهترین ومتنوع ترین خدمات پس از فروش در منطقه

موضوعاتی که در چشم انداز ده ساله مورد توجه قرار خواهد گرفت چنین است :
 شرکت خدمات ارج در افق چشم انداز به گسترش حیطه جغرافیایی فعالیت هایش به خارج از کشور توجه دارد وگسترش فعالیتهای خارج از کشور را وابسته به موفقیت اقدامات صادراتی شرکت ارج،دنبال خواهد نمود.
 شرکت خدمات ارج در چشم انداز فعالیت های آتی به پشتیبانی از محصولات سایر تولید کنندگان لوازم خانگی می اندیشد وارایه خدمات پس از فروش به محصولات سایر شرکت ها به صورت پیمانی دنبال خواهد کرد.
 شرکت خدمات ارج با تقویت فعالیت های بازاریابی وایجاد واحد تحقیقات بازار درپی ارزیابی مداوم کیفیت وتنوع خدمات سایر رقبا،شناسائی دستاوردهای شرکت های صاحب نام وپیشرو وبین المللی،آشنایی با انتظارات وخواسته های اعلام نشده مشتری خواهدبود که با استفاده از این یافته ها شعار "پیشرو در ارایه جدیدترین وبهترین خدمات در کوتاهترین زمان" را محقق سازد.
 شرکت خدمات ارج در چشم اندازفعالیت های آتی به گسترش نمایندگی های مجاز در سراسر کشور می اندیشد وانتظار دارد در افق چشم انداز در هر شهرستان حداقل یک نماینده مجاز داشته باشد.
 شرکت خدمات ارج در چشم اندازفعالیت های آتی به گسترش فعالیت های آموزشی در شبکه نمایندگان مجاز و ارایه دوره های فشرده برای افزایش آگاهی مشتریان علاقمندان به شناخت کارکرد فنی محصولات خواهد پرداخت.
 شرکت در افق چشم انداز گسترش فعالیت های تجاری در زمینه تامین قطعات یدکی مورد نیاز را دنبال خواهد نمود وتلاش می کند بتدریج از این رشته فعالیت ها برای تقویت فرآیند سود دهی شرکت کمک گیرد.
 شرکت در افق چشم انداز به بهبود فرآیند های سازمانی،گسترش زیر ساخت ها وکاربردهای فناوری اطلاعات توجه نموده وتلاش می کند پیوسته از جدیدترین یافته های مدیریتی مطلع شده ودر صورت امکان به عملیاتی نمودن این یافته ها در سازمان بپردازد.
 شرکت در افق چشم انداز در راستای افزایش کیفیت خدمات وارایه خدمات متحدالشکل در سراسر ایران به تعیین مشخصات نمایندگی های مجاز،تدوین واستاندارد سازی رویه های تعمیراتی ورسیدگی به درخواست های مشتری خواهد پرداخت.
 شرکت در افق چشم انداز به ایجاد تنوع در فعالیت ها وگسترش خدمات برای محصولاتی که دوره گارانتی را طی نموده اند،توجه خواهدنمود.
شرکت همواره در طول افق چشم انداز به بهبود خدمات خود ونظارت مستمر بر شیوه ارایه خدمات وتلاش برای جلب خشنودی مشتریان خواهد پرداخت.